Suomalainen Zee.do BrandGames hakee joukkorahoitusta FundedByMe-palvelussa.
Zee.don Discovery2Deal on mobiili BrandGame-alusta, joka yhdistää esimerkiksi katujen varsilla ja kauppakeskuksissa esillä oleviin mainostauluihin älykkyyttä älypuhelimen kautta.
Näin mobiilin lisätyn todellisuuden sovelluksen avulla aiemmin staattiset ulkomainokset ovat käännettävissä interaktiivisiksi, Zee.don BrandGameiksi nimittämiksi ratkaisuiksi, joissa asiakasta ohjataan pelilogiikan voimalla.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Kuten yltä löytyvässa kuvassa näkyy, voi käyttäjä suorittaa Zee.dossa tehtäväkokonaisuuksia, joiden myötä hän voi saada alennuksia. Esimerkiksi skannaamalla eri mainoksia
Zee.do osallistui myös SomePitching-kilpailuun ja hakee nyt sijoittajia ensimmäiselle rahoituskierrokselleen. Toistaiseksi on nostettu 11 000 euroa 150 000 euron kokonaistavoitteesta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Toistaiseksi Zee.do on kehittänyt testiversiota palvelustaan Keksintösäätiön tuella. Toistaiseksi valmiina on prototyyppiversio ja käyttäjien testikäyttöön version pitäisi valmistua alkuvuonna 2014 rahoituksen löytyessä.
”Internet ja kansainväliset ohjelmat, kuten FundedByMe, mahdollistavat aikaisen vaiheen startupien unelmoivan suuresti ja toteuttavan myös unelmiaan”, kommentoi Zee.don Peter Green. ”Haluamme tukea ihmisten voimaa kaikessa mitä teemme, ja avaammekin alustamme kaikille, jotka voivat pelillistää kuviaan, luoda omia Zee.do-heimoja, olipa kyse sitten logoista, kauppojen kuvituksesta tai julisteista.”
Zee.don takana ovat Satamalla työskennellyt Peter Green, Mobile Mondayta pyörittänyt Ismo Rantala sekä entinen nokialainen Tapio Hämeen-Anttila.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »