Yksi maailman tunnetuimmista verkkobrändeistä, Yahoo, on uudistamassa logoaan.
Tästä päivästä lukien se tulee sivustollaan esittelemään 30 päivän ajan päivittäin uuden version logostaan. Lopulta saamme odottaa syyskuun 5. päivään asti, millainen todellinen uusi logo tulee olemaan, mutta varmaa on ainakin kaksi asiaa: huutomerkki nimen perässä sekä violetti väri tulevat säilymään logossa vastakin.
Yahoon ”päivän logo” on nähtävissä päivittäin ainakin Yahoon omalla sivustolla, sen Facebook-ja Twitter-sivuilla sekä sen hiljattain ostamassa Tumblrissa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Yahoo on saanut toimintaansa uutta virtaa toimitusjohtajaksi Googlelta siirtyneen Marissa Mayerin vetämänä. Tumblr-ostos, Flickrin uudelleensyntyminen sekä aseman vahvistuminen osana Applen laitteiden iOS-käyttöjärjestelmää ovat esimerkkejä Yahoon mahdollisesta paluusta merkittävämpään asemaan alalla.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »