Nokia kertoo uudistavansa globaalin markkinointistrategiansa, tiedotteen mukaan ”vahvistaakseen asemaansa mobiilimarkkinoilla”. Nokian mainostoimistokumppani on jatkossa JWT.
Toistaiseksi mainostoimistokumppanuutta lukuun ottamatta Nokian uudistetusta markkinointistrategiasta ei kuitenkaan kerrota juuri minkäänlaista yksityiskohtaisempaa tietoa yhtiön tiedotteessa.
”Monella tapaa, me olemme muuttaneet tapaamme markkinoida Nokiaa ja meidän tuotteita. Nokian brändin ytimessä ovat määreet, kuten laatu, innovaatio ja asianmukaisuus. Olemme innostuneita tekemään yhteistyötä JWT:n kanssa ja keksimään uusia ja luovia ideoita, jotka ilmentävät Nokia-brändiä ja laajentavat tuotteidemme tunteisiin vetoavuutta”, kommentoi Nokian markkinointijohtaja Tuula Rytilä. ”Olemme luottavaisia, että JWTauttaa meitä markkinoimaan tuotteitamme tavalla, joka on rohkea, mullistava ja mikä tärkeintä, vetoaa kuluttajiin”, Rytilä toteaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Olemme ilahtuneita vahvistamaan pitkäaikaista suhdettamme Nokian kanssa. Tämä on erityistä aikaa brändille”, sanoi JWT:n hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja Bob Jeffrey. ”Ala ei ole vain nopeatempoinen ja hyvin kilpailullinen, mutta kuluttajat muuttavat jatkuvasti tapaansa kommunikoida. Me olemme innoissamme aloittamaan mullistavan luovan viestinnän, joka helpottaa läpimurrossa ja uudelleenasemoi Nokian innovaattoriksi, joka parantaa ihmisten elämää.”
”Insinöörimme luovat innovaatioita mobiililaitteissamme, jotka tekevät ihmisten elämästä parempaa, helpompaa ja auttavat heitä saavuttamaan ememmän. Tämän henkiin tuominen on varteenotettavalla tavalla on jotakin, mitä me jatkuvasti pyrimme saavuttamaan ja olemme luottavaisia JWT:n olevan ideaali yhteistyökumppani meille tämän tavoitteen saavuttamisessa”, Rytilä summaa.
Voi olla, että 11. heinäkuuta julkistettava EOS-koodinimelläkin tunnettu ja lopulta Lumia 1020:n mallinimekseen todennäköisesti saava superkamerapuhelinuutuus ja sen ympärille rakennettava lanseerauskampanja toimivat Nokian uudistetun markkinointistrategian ensimmäisenä ilmentymänä.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »