Musiikin suoratoistopalvelu Napster lanseerataan 14 uudessa maassa ympäri Eurooppaa ja tänään yksi digitaalisen musiikin pioneeripalveluista lanseerataan myös Suomessa, kerrotaan Musiikkituottajat / IFPI Finland ry:n tiedotteessa. Nyt kaikki suomalaiset musiikinystävät pääsevät nauttimaan tästä kulttibrändistä ja sen tarjoamasta kokemuksesta.
Napsterista löytyy laaja valikoima musiikkia kansainvälisiltä ja kotimaisilta artisteilta. Palvelun käyttäjillä on mahdollisuus kuunnella lempimusiikkiaan yli 20 miljoonan kappaleen joukosta. Palvelua voi käyttää sekä online-tilassa että ilman verkkoyhteyttä. Napster on saatavilla iPhonelle, iPadille, iPod Touchille sekä Android-käyttöjärjestelmää tukeville älypuhelimille ja tableteille.
Napsterin oma musiikkitiimi pitää yllä Napster Music Guidea, josta käyttäjät löytävät helposti valmiita soittolistoja, uusia artisteja ja toimituksellista aineistoa, joka auttaa musiikinkuuntelijoita löytämään helposti uutta musiikkia. Palvelu tarjoaa lisäksi sisäpiirin vinkkejä, live-sessioita ja artistihaastatteluja yksinoikeudella. Käyttäjät voivat kuunnella rajattomasti musiikkia suoratoistona verkosta tai puhelimella online- ja offline-tilassa. Palvelun hinta on 9,95 eurolla kuukaudessa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Musiikin tilauspalveluiden suosio on kasvanut Suomessa kovaa vauhtia. Viime vuonna digitaalisten musiikkipalveluiden käyttö kasvoi 35 %*. Tilaa kasvulle on, sillä digitaalisten musiikkipalveluiden käyttö on edelleen Suomessa alhaisempaa verrattuna muihin Pohjoismaihin”, sanoo Thorsten Schliesche, Napster Senior Vice President and General Manager Europe. ”On hienoa lanseerata Napster täällä, sillä uskomme voivamme tarjota musiikinkuuntelijoille paremman tavan löytää uutta musiikkia.”
Tästä päivästä alkaen Napster on saatavilla 14 Euroopan maassa. Palvelu on nyt käytössä Suomen lisäksi Itävallassa, Belgiassa, Tanskassa, Irlannissa, Italiassa, Luxemburgissa, Norjassa, Portugalissa, Espanjassa, Ruotsissa, Sveitsissä ja Alankomaissa.
Napster perustettiin alun perin musiikkitiedostojen jakoalustaksi vuonna 1999. Tänä päivänä Napster on kokenut muodonmuutoksen vahvasti asiakasorientoituneeksi musiikkipalveluksi. Napster on yksi vanhimmista ja menestyksekkäimmistä brändeistä digitaalisen musiikin alalla. Rhapsody International -konserni tarjoaa Napster-suoratoistopalvelun Euroopassa ja vastaavan palvelun Rhapsody-nimellä Yhdysvalloissa. Rhapsody ja Napster kuuluvat maailman suosituimpien musiikin suoratoistopalveluiden joukkoon.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Päämääränämme on tarjota musiikinkuuntelijoille joustavia ja personoituja tapoja löytää uutta musiikkia, oli kyseessä sitten uusin julkaisu maailmanluokan supertähdeltä tai tuore albumi nousevalta kotimaiselta artistilta”, kertoo Jon Irwin, President of Rhapsody International Inc. ”Samalla kun jatkamme Napsterin levitystä maailmalle, teemme jatkuvaa yhteystyötä eri tahojen kanssa mahdollistaaksemme palvelun käytön eri laitteilla, jotta asiakkaamme voisivat kuunnella musiikkia missä vain ja millä vain.”
Pitkä yhteistyö johtavien kuluttajaelektroniikan yritysten kanssa takaa Napsterin yhteensopivuuden eri laitteiden kuten digitaalisten vastaanottimien, älytelevisioiden, kotiteattereiden ja langattomien musiikkikeskusten kanssa. Heinäkuun 15. päivään mennessä Sonos PLAY:3-laitteen ostavat ja rekisteröivät asiakkaat saavat ilmaisen Sonos BRIDGE:n helpottamaan langatonta musiikinkuuntelua ja 60 ilmaista käyttöpäivää Napster Unlimited -palveluun.
Napsterin käyttöönotto on helppoa. Palveluun voi kirjautua osoitteessa www.napster.com. Uudet asiakkaat saavat kokeilla Napster Unlimitedia 30 päivän ajan veloituksetta. Suomen Napster-sivustolta löytyy lisätietoa palvelusta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »