LinkedIn on ostanut suositun Pulse-uutissovelluksen. Yhtiö vahvisti asian viime yönä Suomen aikaa blogikirjoituksessaan.
Kauppahinnan on raportoitu olleen noin 90 miljoonaa dollaria.
Pulsella kerrotaan olevan 30 miljoonaa käyttäjää ja 750 julkaisijaa hyödyntää sitä toiminnassaan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Työkeskeisenä sosiaalisena verkostona ja profiilien kautta ”netti-CV:nä” tarinansa aloittanut LinkedIn on viime aikoina panostanut enenevässä määrin erilaisiin sisältöihin. Yhtiö on muun muassa korostanut muita sosiaalisia palveluja muistuttavien käyttäjien päivitysten roolia, tuonut LinkedIn Today -palvelussaan uutistarjontaa sekä aloittanut merkittävien vaikuttajien blogimerkintöjen julkaisemisen sivuillaan.
Pulse sopiikin mainiosti LinkedInin viimeaikaiseen suuntaukseen kohti sisältöjä. Toistaiseksi Pulsen toiminnan kerrotaan jatkuvan ennallaan, mutta pidemmällä aikavälillä muutoksia voi olla tulossa.
”Uskomme, että voimme auttaa kaikkia ammattilaisia tekemään fiksumpia ja tietoisempia bisnespäätöksiä hyödyntäen kaikkea tietoa, jota liikkuu LinkedInissä”, kommentoi LinkedInin tuotteesta ja käyttäjäkokemuksesta vastaava johtaja Deep Nishar. ”Pulse on täydellinen lisä tähän visioomme.”
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Pulse löytyy Applen laitteille App Storesta sekä Android-laitteille Googlen Playsta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »