Tyytymättömyys Applen iPhone 5:een johtaa sen korkeampiin palautuslukuihin. Näin arvioi tänään eri myymien tuotteidensa huolto- ja palautusluvut julkaisseen Verkkokauppa.comin perustaja ja toimitusjohtaja Samuli Seppälä. Kerroimme keräämistämme suosituimpien huippuälypuhelinten huolto- ja palautusluvuista aiemmin tänään.
Luvut paljastivat Verkkokauppa.comissa iPhone 5:n palautusprosentin liikkuvan useiden malliversioiden osalta jopa 5-7 prosentissa, kun Nokian Lumioita ja Samsungin Galaxy S III -puhelimia palautettiin huomattavasti vähemmän, 1-2 prosenttia, myydyistä laitteista.
”Ei kai tuosta muuta johtopäätöstä voi tehdä kuin, että asiakkaat ovat iPhoneen keskimäärin tyytymättömämpiä kuin esimerkiksi Lumiaan tai Samsung Galaxyyn”, kommentoi Verkkokauppa.comin perustaja Seppälä lukuja Mobiili.fille.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Seppälän mukaan Verkkokauppa.comilla ei ole tiedossa tarkempaa syytä iPhonen pettymiseen. ”Emme sen tarkemmin selvitä täällä päässä palautusten syitä”, Seppälä kertoo.
Oletko sinä ostanut uuden iPhonen ja pettynyt siihen? Oletko harkinnut iPhone 5:n palauttamista kauppaan? Kommentoi alla.
—
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Alta löytyy vielä kertauksena aiemmin tänään julkaisemamme taulukko huippuälypuhelinten palautuksista ja huolloista Verkkokauppa.comissa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »