HTC aikoo terävöittää markkinointiaan. Osana muutosta HTC tulee luopumaan oheisesta aiemmasta tutusta logostaankin löytyneestä mainoslauseestaan. HTC:n markkinointijohtaja kertoi muutoksesta Wall Street Journalille.
”Quietly brilliant” – vapaasti suomennettuna ”hiljaisesti loistava” – on ollut HTC:n slogan jo pidemmän aikaa, mutta nyt se saa mennä HTC:n yrittäessä kääntää myyntinsä hurjasta kymmenien prosenttien laskukierteestä jälleen takaisin kestävämmälle kasvu-uralle.
Uuden pian markkinoille saapuvan One-lippulaivaälypuhelimen myötä HTC aikoo ottaa uuden otteen laajemminkin markkinointiinsa. ”Meillä on paljon innovaatioita, mutta emme ole olleet tarpeeksi äänekkäitä”, HTC:n markkinointijohtaja Benjamin Ho kertoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Markkinoinnin terävöittämisen ohella siihen myös panostetaan aiempaa enemmän: HTC on nostanut markkinointibudjettiaan jopa 250 prosentilla ja mediamarkkinointia yli 100 prosentilla.
HTC:n uusi One-lippulaivaälypuhelin saa markkinoilla heti vastaansa kovimman haastajansa, Samsungin uuden Galaxy S4:n. Samsungin julkistuksen yhteydessä HTC antoi esimakua aggressiivisemmasta markkinointilinjasta toteamalla Galaxy S4:n olevan vain sitä samaa, vanhaa tuttua. Lisäksi Samsungin julkistustilaisuuden musikaalispektaakkelia HTC kutsui #theNextBigFlopiksi Twitterissä hashtagin avulla.
Suomeen HTC:n uusi One saapuu huhtikuun puolivälistä alkaen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »