Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Super Mario Runin Android-julkaisupäivämäärä selvisi

(Mainos: Lataa nyt ilmainen e-kirja tai äänikirja Elisa Kirjasta. Valitse oma kirjasi hintaan 0 € tästä!)

super mario run

15. joulukuuta Applen iOS-laitteille julkaistu Super Mario Run tulee Android-laitteille 23. maaliskuuta.

App Store -julkaisua edeltäneeseen tapaan myös Google Playssa on voinut jo pitkään rekisteröityä kiinostuneeksi Super Mario Runista. Näin saa ilmoituksen, kun peli julkaistaan.

Super Mario Run Androidilla tulee noudattelemaan täysin Apple iOS -versiota. Peli tulisi näin olemaan ilmainen ladata, mutta jo neljännessä kentässä edessä on maksumuuri: koko peli aukeaa 9,99 euron kertamaksulla.

Super Mario Run on kerännyt Apple-laitteissa kymmeniä miljoonia latauksia, mutta kiinnostus peliin laski nopeasti sen julkaisun jälkeen. Nintendoa on kritisoitu peliin valitusta rahastusmallista sekä uuden sisällön puutteesta.

Lisäksi myös Android-versio Super Mario Runista vaatii jatkuvan verkkoyhteyden. Nintendo on aiemmin kertonut tämän johtuvan halusta ja tarpeesta kontrolloida piratismia. Pelin aiheuttama tiedonsiirto on herättänyt närkästystä.

(Mainos: Moi Mobiililta 100 megabitin 4G-liittymä vain 6 €/kk tai rajattomalla datasiirrolla 18 €/kk! Tutustu ja tilaa edullinen Moi-liittymä nyt tästä!)

 
 

Seuraa Mobiili.fitä

Mainos: Nopea 4G-iittymä puhelimeen vain 6 € / kk. Lue kokemuksia Moi Mobiilista

Kommentoi

Kommentit

  1. Hendriks

    Eli kolme kuukautta iOS:n jälkeen?. 😕

    • JiiPee83

      Android laitteita on satoja eri variantteja ja ohjelmiston pitää toimia jokaisella android laitteella ja testaus/optimointi kestää. Toki eikös kännykkäpelejä pelaile lähinnä lapset vain niin ei itseäni haittaa vaikka ei julkaistaisi ollenkaan.

  2. Aki m

    Tärkein syy miksi pelit aina iOS ensin, koska kehittäjät saavat enemmän rahaa iOS ekosysteemista kuin Androidista. Pitempi kehitysaika Androidilla maksaa myös enemmän kuin iOS kehitys.

    Esimerkki Momentum Valleysta

    http://blog.monumentvalleygame.com/blog/2015/1/15/monument-valley-in-numbers

    Tulot:

    iOS: 4,8 miljoonaa.
    Android: 0,8 miljoonaa

    iOS vs Android kehittäminen

    https://theappsolutions.com/blog/development/ios-vs-android/