Pankkiyhtiö Santander esitteli Slushissa uutta Strm -palveluaan. Sen tarkoituksena on muuttaa ihmisten pankkiasiointi aivan uuteen uskoon. Normaalisti pankkiasiat toimivat asiakkaan ja pankin välillä. Nyt Santander haluaa ottaa askeleen taaksepäin ja keskittyä yksilöiden välisiin suhteisiin pankkiasioissa.
Santander tuo Strm -palveun avulla biometrisen tunnistautumisen maksuasioihin. Yhtiö demoaa tätä Slushissa, kun yhdellä ruokapisteellä voi maksaa yhden ruokailun sormenjälkitunnistimen avustuksella. Kunhan ensin on rekisteröitynyt Santanderin Strm -palveluun. Tällä hetkellä palvelu ei ole vielä suuri, mutta yhtiöllä on suuret toiveet palvelun suhteen.
Strm -alusta antaa yritykselle mahdollisuuden ottaa yhteyttä suoraan asiakkailleen paremmin kuin mikään muu tämänhetkinen vastaava palvelu – tai ainakin näin yhtiö väittää. Sovelluksen mukaan Strm muuttaa asiakaskokemuksen täysin. Enää ihminen ei kuule pelkästään mainosasioita, vaan mainospuheet muuttuvat oikeiksi keskusteluiksi suosikkibrändin kanssa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Santander Strm -sovelluksen voi ladata iOS-laitteille Applen App Storesta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »